پخش عمده انواع شیشه

پخش عمده انواع شیشه


شیشه یکی از قطعات بسیار مهم در هر خودرو می باشد که با توجه به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در دست تولید است و توسط تولید کننده گان مستقیما با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان می ‌گیرد. پخش شیشه های عمده با قیمت های باور نکردنی انجام می شود. در این مقاله قصد داریم درباره پخش عمده انواع شیشه اتومبیل از سفارش تا بسته بندی و ارسال و فروش برای شما عزیزان مطالبی را ارائه دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای شیشه اتومبیل تان در هنگام خرید داشته باشید پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

همانطور که میدانید شیشه هایی که برای خودرو استفاده می شود بسیار از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اطمینان حاصل نکردن از کیفیت شیشه های مورد استفاده میتواند بسیارخطرناک باشد. برای خرید شیشه به معتبرترین مراکز پخش شیشه اتومبیل مراجعه کنید و از کیفیت بالای شیشه خودرو اطمینان حاصل کنید و همچنین ایمنی خود و سرنشینان  خودرو را تضمین کنید.

پخش عمده شیشه اتومبیل

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم شیشه یکی از صنایع بسیار مهم در تولید خودرو می باشد که انواع گوناگونی دارد و هر کدام از این شیشه ها کاربرد و قابلیت های خاصی دارد.

یکی از انواع شیشه های اتومبیل شیشه لمینت می باشد. این شیشه برای شیشه جلو خودرو استفاده میشود. دلیل انتخاب مهندسین طراح ماشین از انتخاب این شیشه برای شیشه جلوی خودرو، وجود مقاومت بالا این شیشه بوده است. شیشه لمینت دارای یک لایه پلاستیکی به نامpvb میباشد که دو لایه شیشه اطراف آن قرار گرفته است. در هنگام وارد شدن ضربه به شیشه جلوی خودرو لایه خارجی شیشه لمینت دچاره آسیب و شکستگی خواهد شد. از ویژگی‌های مهم دیگر شیشه های لمینت می توان به الگوی شکسته شدن آن اشاره کرد. شکسته شدن شیشه های لمینت به این صورت است که قطعه های شکسته شده تکه های بزرگی هستند که به صورت یکپارچه به یکدیگر چسبیده‌اند و پخش و پراکنده نمی شوند؛ این ویژگی باعث می‌شود سرنشینان و راننده خودرو در هنگام تصادفات و آسیب دیدگی شیشه جلو، دچار آسیب و جراحت نشوند. شیشه لمینت به صورت عمده به فروش می رسد و توسط افراد حرفه ای و با تجربه با استفاده از از دستگاه های صنعتی مخصوص تولید میشود. همچنین برای تولید شیشه لمینت برترین مواد اولیه کیفیت بسیار بالایی دارند استفاده می شود.

از دیگر شیشه هایی که در اتومبیل استفاده میشود میتوان به شیشه سکوریت اشاره کرد. معمولا برای شیشه های  درب عقب، شیشه‌ های درب جلو، شیشه های لچکی و شیشه های روی گلگیر یا شیشه های روستونی ماشین استفاده میشود. از ویژگی هایی که شیشه های سکوریت دارد می توان به نحوه شکسته شدن آنها اشاره کرد. شکسته شدن شیشه های سکوریت به این صورت است که خرده های شکسته شده فاقد لبه های تیز و برنده هستند و سطح آنها سطحی کاملا صیقلی می باشد،  این ویژگی سبب می شود در هنگام شکستگی و فرو ریختن شیشه های سکوریت رانندگان و سرنشینان در خودرو دچار آسیب و صدمه نشوند. شیشه سکوریت نیز به صورت عمده تولید می شود. این محصول از مقاومت بالایی برخوردار است که در بسیاری از کارخانه ها با برند های مختلف با کیفیت و مرغوبیت بالایی تولید می شود. خرید شیشه های ماشین و تعویض آن ها تنها از مراکز شناخته شده و معتبر از لحاظ کیفیت و قیمت امکان پذیر است. با توجه به اینکه امروزه برند ها و کارخانه جات عرضه کننده شیشه در بازار زیاد شده است ترجیحا افراد به دنبال راهی مطمئن هستند تا بتوانند شیشه خودرویی که مناسب ترین ویژگی را داشته باشد تهیه نمایند. از دیگر آیتم هایی که برای خریداران شیشه خودرو دارای اهمیت زیادی می باشد می توان به اصالت کالا و ضمانت اشاره کرد. در هنگام خرید از ضمانت کالا اطمینان حاصل کنید و بعد از آن اقدام به خرید آن محصول کنید.

نکات دیگری که در هنگام خرید عمده انواع شیشه خودرو باید به آن دقت داشته باشید عبارتند از:

شیشه خودرو نباید دارای دانه و حباب های اضافی  باشد، باید ابعاد شیشه خریداری شده باید کاملاً استاندارد برای خودرو باشد، نباید شیشه دارای هر گونه برآمدگی یا هرگونه خط و خش اضافی باشد، همچنین  باید از ایمنی بالایی برخوردار باشد.

نصب شیشه اتومبیل تان را به افراد با تجربه و ماهر در این کار دارید بسپارید تا دچار مشکل مسئله نصب محکم شیشه وآب بندی شیشه ها نشوید.

پخش عمده شیشه اتومبیل
پخش عمده شیشه اتومبیل

نحوه پخش شیشه اتومبیل

چگونگی پخش شیشه های اتومبیل به نوع سفارش شما و نحوه بسته بندی و ارسال تولید کننده بستگی دارد.

با در نظر گرفتن مدل اتومبیل خود یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های شیشه را سفارش کنید.

همانطور که شاهد هستید بازار خرید شیشه اتومبیل در کشور ما بسیار بازار گرمی، می باشد. فروشگاه های معتبر برای خریداران شیشه اتومبیل راهنمایی های لازم و اطلاعات جامع و کامل درباره انواع  برند شیشه ارائه می دهند تا در نهایت خریداران بتوانند مناسب ترین شیشه را برای اتومبیل خود انتخاب کرده و آن را خریداری کرده و بر روی اتومبیل خود نصب کنند.

کارخانه های معتبر برای تولید شیشه های اتومبیل از نیروهای انسانی و دستگاه های بسیار پیشرفته صنعتی استفاده می کند و شیشه های اتومبیل را با دقت و ظرافت بسیار بالا تولید می کند. هیچ کدام از شیشه های تولید شده توسط برندهای مرغوب دچار خط و خش و ضربه و ترک خوردگی نخواهد شد چرا که بسته بندی شیشه ها به صورتی است که آنها را در جعبه های بسیار محکم و پلاستیک های مناسب قرار می دهد تا بدون وارد شدن هرگونه فشار و ضربه به شهرها  مراکز فروش مختلف فرستاده شوند و در آنجا توسط فروشندگان به مشتری ها با قیمت های بی نظیر و شگفت انگیز عرضه شوند.

خرید و فروش شیشه های خودرو به صورت عمده و تک در بازار در حال انجام می باشد. برای خرید شیشه چه به صورت تک و چه صورت عمده باید توجه داشته باشید که کیفیت و امنیت شیشه خریداری شده از هربرند یا کارخانه ای، درصد بالایی داشته باشد. همچنین برای ساخت شیشه تکنولوژی های به روز دنیا استفاده شده باشد. درباره قیمت شیشه های خودرو باید بگوییم تنوع شیشه زیاد است و به همین دلیل می توان عدد تغییری را برای قیمت گذاری نهایی روی شیشه ماشین تعیین کرد.

برای نصب شیشه اتومبیل دقت کنید که پس از استفاده از شخصی مجرب و ماهر در این کار از یک چسب با کیفیت استفاده کنید. استفاده از چسب با کیفیت بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که آب بندی شیشه های خودروبه این مسئه نیز وابسته است.  برای نصب و آب بندی  شیشه خودرو از چسب با کیفیتی مثل چسب پلی اورتان استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم هرگز شیشه خودرو را ترمیم نکنید چراکه ترمیم شیشه خودرو پس از مدتی باعث  ایجاد ترک های بزرگتر بر اثر سرما و گرما روی شیشه خودرو خواهد شد. پس در نهایت شیشه خودرو را تعویض کنید و زمان تعویض را به تعویق نیندازید.

پخش شیشه اتومبیل
پخش شیشه اتومبیل

ما در این مقاله درباره پخش عمده انواع شیشه اتومبیل و نحوه سفارش فروش و بسته بندی و همچنین توضیح درباره شیشه های مورد استفاده و جنس شیشه اتومبیل  برای شما عزیزان صحبت کردیم. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این مقاله توانسته باشد شما عزیزان را برای خرید شیشه اتومبیل چه به صورت تکی وچه به صورت عمده راهنمایی کرده باشد تا بتوانید صحیح ترین انتخاب را انجام دهید. سپاس که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *